Fizične manifestacije 2012 - 2023
Projekt Fizične manifestacije je kompleksen večplasten projekt, ki razvija različne raziskovalno – uprizoritvene oblike kot so laboratoriji, delavnice, instalacije, obratovalnice z različnimi možnimi rezultati, dokumenti, predstavami in interaktivnimi prostori (fizični ali virtualni). Projekt, ki se je začel kot intimna raziskava in dialog med povabljenimi umetniki se počasi širi v mednarodno povezovanje.
Umetniško delo Fizične manifestacije, ki ga umetnica razvija od leta 2012 je osebna raziskava, kakor tudi kolektivno polje so-delovanja in so-ustvarjanja. Na to vpliva tudi kako avtorica razume telo ter gibanje: kot pogoj in posledico. Čas igra pri tem ključno vlogo. Šele čas nas pripelje v proces, v podobe, ki jih lahko razumemo kot utelešeno gibanje skozi čas. Podobe, ki ne reprezentirajo, temveč manifestirajo svoje notranje realizacije. Nujnost, ki je rojena iz pozornosti in predanosti izrazu, ki išče svojo pot.
Čas v pogledu
Vsak nov motiv se formira skozi proces, skozi čas in s tem tudi opazovanje postane proces.
Vijuganje
2020-22
Telo kot arhiv
2019
Plesna instalacija
Zemljevidi in odprta načela sodelovanja in sobivanja.
Opazovanja in prisostvovanja
Nismo samo pasivni opazovalci in preveč stimulirana neuglašena telesa.
Hrepeneče telo
Vidiki telesnih manifestacij, ki obetajo drugačen modus medtelesnih odnosov, utelešenosti, prisotnosti in telesnih podob.
Poesis sebstva
Plesno – teoretična predstava je strukturirana v serijo situacij, v katerih se neinvazivna aktivnost gledalcev in akterjev predstave izpostavlja izkustvenim možnostim pretvorb telesa v jezik in jezika v telo na mestih, kjer je telo vselej že jezik in jezik zaloga telesa…
Inteligentno telo 2
2014
Fizične manifestacije 1
Projekt Fizične manifestacije preizprašuje kaj fiksira našo telesno podobo (body image) in kaj jo spravlja v pogon.
Inteligentno telo 1
2012-13
Refleksija v akciji, refleksija na akcijo.
(Formati, ki vznikajo)
“Pomembno je, da se z gledalci srečamo v samem izvoru – tam kjer telesna podoba živi – v telesu.”
Snježana Premuš